De Nederlandsche Tafelronde is continu in beweging. Mede door de leeftijdsgrens zijn de Tafels altijd vernieuwend en daardoor verfrissend in hun aanpak. De Public Relations Officer (PRO) zet zich dagelijks in om zijn leden te informeren en enthousiasmeren over wat er gaande is op lokaal, regionaal en nationaal niveau. 

Round Table the Netherlands Vert. logo groot (png)

Het doel is om positieve aandacht te verwerven en de band met de eigen Tafel te intensiveren, maar ook Tafelen op nationaal of zelfs internationaal niveau te promoten. Deze promotie wordt gedaan middels verschillende uitingen; het Round Table Magazine, de social media kanalen, specials rondom grote events (bijvoorbeeld AGM), maar ook door het voorzien van een webshop met een nieuwe kledinglijn, Tafel gadgets en bemiddeling in de verkoop van lokale Tafelproducten. Er worden partners gezocht, sponsorovereenkomsten gesloten en gezorgd dat budgetten correct worden ingezet. Naast de interne communicatie is er ook als doel om de Nederlandsche Tafelronde meer zichtbaar te maken voor de buitenwereld; door o.a. lokale initiatieven en nationale activiteiten te delen willen we onze Tafels bekender maken. 

Deze veelomvattende activiteiten zijn onderverdeeld over een aantal betrokken Tafelaars, welke tezamen de PRO commissie vormen:

Voorzitter:
Collin Meijer (PRO)

Shopkeepers:
Robin Cox – TR 104

Social Media:
Kay van Rijswijk – TR 165
Mateusz Geurkink – TR 17
Emiel de Zwart – TR 42

Redactie Magazine:
Jan van Vulpen – TR 185
Niels Lubbinge – TR 93
Roy Schoonhoven – TR 190

Opmaak Magazine:
Marcel Ooink op den Dijk – TR 22

Website:
Collin Meijer (PRO)
Ben Kin – TR 195